Projekty, które uatrakcyjnią każdy sklep i lokal usługowy. Plakaty, które natychmiast przyciągną wzrok przechodniów. Ulotki, które nie trafią do kosza. Na listopadowych targach Retail Show w Warszawie Canon odsłoni tajemnice druku w dziedzinie reklamy i marketingu.
„Wyróżnij się lub zgiń” – to tytuł książki Jacka Trouta, który przeszedł już do historii szeroko pojętego brandingu. Choć od czasu wydania minęło ponad 20 lat, a w tym czasie tytułowa dewiza zdążyła zyskać szerokie grono zwolenników oraz krytyków, nie ulega wątpliwości, że to właśnie przykucie uwagi klienta stanowi najważniejsze zadanie każdego marketingowca. A dzięki technologii mamy dziś dużo większe pole do popisu niż jeszcze parę lat temu.
– Tworzenie profesjonalnych, przyciągających uwagę plakatów, ulotek czy bannerów wcale nie musi być trudne – twierdzi Tomasz Miękus, Product Developer w Canon Polska. – Będziemy o tym przekonywali podczas zbliżających się targach Retail Show, gdzie pokażemy odwiedzającym nasze rozwiązania do prostego, wydajnego i wyrazistego druku wielkoformatowego. Będą to zarówno urządzenia, jak i oprogramowanie – zaznacza przedstawiciel Canon.
Kolor sezonu? Fluorescencyjny róż!
Na tegorocznych spotkaniach branży druku nie da się nie zauważyć jaskrawych, przyciągających wzrok plakatów w kolorze jasnego różu. Wszystko dzięki rodzinie ploterów Canon imagePROGRAF GP, które pojawiły się na rynku w pierwszej połowie roku i umożliwiły stosowanie zupełnie nowego, fluorescencyjnego atramentu. Teraz flagowy model imagePROGRAF GP-4000 będzie można dokładnie obejrzeć i przetestować na Retail Show, czyli Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów. To miejsce nieprzypadkowe, bo właśnie sklepy i punkty usługowe mogą szczególnie skorzystać z wydruków w wyjątkowym, widocznym z daleka kolorze. – Oprócz zastosowania wyjątkowo szerokiej gamy kolorystycznej, imagePROGRAF GP-4000 cechuje także wysoka wydajność i dodatkowe funkcje zabezpieczenia danych. To szczególnie istotne w czasach, gdy cyberbezpieczeństwo odmieniane jest przez wszystkie przypadki– podkreśla Tomasz Miękus.
PosterArtist - intuicyjne projektowanie plakatów
Ale same techniczne możliwości druku nie byłyby wystarczające, gdyby nie oprogramowanie, które umożliwia właścicielom sklepów proste tworzenie profesjonalnie wyglądających projektów graficznych. To właśnie PosterArtist – aplikacja bezpłatnie udostępniona przez Canon w przestrzeni chmurowej.
Użytkownik ma do dyspozycji tysiące szablonów, czcionek, grafik i zdjęć. Funkcja „Auto Design” pomaga początkującym twórcom w rozwinięciu ich wyobraźni, ale też wspomaga bardziej zaawansowanych grafików, wyraźnie oszczędzając ich czas. Z kolei ulepszone opcje współdzielenia zadań z innymi użytkownikami oraz wysoki poziom bezpieczeństwa cyfrowego (zarządzanie uwierzytelnianiem odbywa się przez konto Canon ID) sprawiają, że PosterArtist doskonale spisuje się w warunkach pracy zdalnej i hybrydowej. Jak najlepiej wykorzystać te wszystkie możliwości? Opowiedzą o tym eksperci podczas Retail Show.
Wytrzymałość? Do sprawdzenia w praktyce
Rozmawiając o wydrukach marketingowych warto poruszyć także temat wytrzymałości materiałów. - W przypadku materiałach promocyjnych wykorzystywanych w handlu kluczowa jest ich odporność na warunki atmosferyczne oraz kontakt z większą liczbą ludzi. Dlatego podczas Retail Show 2022 zaprezentujemy nasze najbardziej wytrzymałe podłoża i atramenty – mówi Tomasz Miękus.
I dodaje, że o tym, jak można je zastosować w praktyce, będzie świadczyło samo stoisko Canon: druk ozdobi nawet jego ściany i podłogi. – Nasi goście będą mogli naocznie przekonać się, jak atrakcyjny może być druk w przestrzeni handlowej. Będą mogli dotknąć wydruków i osobiście sprawdzić ich wytrzymałość – zachęca przedstawiciel Canon Polska.
Targi Retail Show 2022 odbędą się w dniach 23 i 24 listopada w centrum Expo XXI w Warszawie. Stoisko Canon będzie można znaleźć pod numerem C07. Wstęp na targi jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/canon-na-targach-dla-branzy-retail-zaprezentuje-jak-w-kilka-minut-stworzyc-plakat-ktory-przyciagnie-wzrok-klientow